22 Ekim 2009 Perşembe

Ücretsiz upload

Sizlere bugün çok farklı bir script sunuyorum.. Zamanımız teknolojisi artık çok değişiyor, kişiler imageshack gibi büyüdükçe reklama yönelen resim upload sitelerinden daha soft, sade sitelere yönelmeye başladı. Bu da image hosting hizmetlerinin artmasına neden oldu.. Konumuzla bunun alakası ise elin gavuru çok güzel ajax , jquery vs. bulunun php bir image hosting yani resim upload scripti yapmış .. Az önce indirdim ve localhostta denedim gerçekten çok güzel bir script , sadece Türkçe’leştirmek gerek. Kısaca özelliklerinden bahsedelim;

Çin , İngilizce , İspanyolca , Fransızca (ve bir kaç dil daha) dillerini içerir. Türkçe’sinide ben yapıyorum 4-5 güne biticek inş. Resim upload etmeden önce resimi hangi boyuta (en-boy) getirmek istiyorsanız seçebiliyorsunuz. Kuruluma gerek duymuyor, dosyaları at sunucuya çalışsın :) . Yüklenen resim sosyal imleme sitelerinde paylaşılabiliyor. Kullanıcılar ister bilgisayarın, ister başka bir sunucudaki resmi resim upload sunucusuna yükleyebiliyor. En önemli özelliği ise Açık Kaynak bir yazılım olması !

Scriptin ayarlarını config.php dosyasından yapabilirsiniz …

Demo İndir

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie