22 Ekim 2009 Perşembe

LOST artık FOX TV ekranlarında ..

P*ç sawyer :)

Dün gece Fox’ta SD (smackdown) izlerken 2. reklamdan sonra sağ üst köşede LOST 20:57:48 (sayıyı tam hatırlamıyorum) yazıyordu.Kendi kendine “aga bu nedir” diye sordum. Sonra yazının yanında 5 dakikada 1 kez geçen DÜNYANIN EN ÇOK İZLENEN DİZİSİ yazısını görünce çok sevindim :) Çünkü hemen hemen ilk kez Türkçe dublaj izleme fırsatım olucaktı . TNT izliyordum fakat dublaj’ı pekte güzel değildi . Ve 2 bölüm birden yayınlanıyormuş beni sevindiren bir diğer konuda o oldu.

Fox TV Türkiye’ye yaklaşık 3 sene önce geldi ama ekranların fenomeni oldu , çünkü Türkiye’ye getirdiği yabancı diziler (Criminal Minds, Burn Notice, Smackdown, Wwe Raw vs.) izleniyordu. Zaten fox Türkiye’ye gelmeden öncede yurtdışında izleyici kitlesi olan bir kanal olduğu için dizilerde ve yayınlarda kalitesini belli ediyor .

Fakat galiba sezon 1′de başlamıyormuş , sezon 4′ten başlatabiller çünkü TNT sezon 4′te bıraktı :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie