24 Ekim 2009 Cumartesi

YURTKUR Ödeme Erteleme - Kredi ve Yurtlar Kurumuna yapılacak geri ödemelerin ertelenmesi için dilekçe örneği

Efendim ayıptır söylemesi, Kyk’dan katkı ve öğrenim kredisi aldıydım. Kendileri bana Aralık 2007′de borcumu ödemem gerektiğini bildirmişlerdi. Oysa ki ben çalışmıyordum. Nasıl ödeyecektim? Girdim Kyk’nın sitesine. Orada şöyle bir duyuru buldum.

Diyor Kutlukutu.com admini :)

Duyuru ise şöyle;

Sonuç olarak 2 hafta gibi bir sürede cevap veriyorlar ve ödemeleri 1 yıl geçiktiriyorlar..

Kurumumuzdan öğrenim ve katkı kredisi alan borçlularla ilgili olarak, 18.05.2006 tarihinde yürürlüğe giren 5505 sayılı Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu kanununda değişiklik yapılması hakkında kanunun 1 inci maddesi “… Borçlunun Emekli Sandığı, SSK, Bağ-Kur veya sosyal güvenlik kuruluşu niteliğindeki başka kuruluşlarla ilk defa ilişkilendirildiğinin tespitine kadar, ilgilinin talebi halinde borcunu ödemesi, kredi alma süresinin bitiminden itibaren endeks uygulanmak suretiyle ve birer yıllık sürelerle Kurumca uzatılabilir. Katkı kredisi borcu ödemelerinde de aynı esaslar uygulanır.” hükmüne amirdir.

Bu hüküm doğrultusunda, Emekli Sandığı, SSK ve Bağ-Kur da kaydı bulunmayanlardan, borç ödemesi başlamayanlar ile borçlarını hiç aksatmadan ödeyenlerin borçları ertelenecektir.

İlgililer, borçlarının ertelenmesine ilişkin olarak Kurumumuza yazacakları dilekçelerini, ad, soyad, öğrenim gördükleri öğretim kurumu adı, T.C kimlik numarası, kredi numarası, baba adı ve açık adreslerini belirtmek suretiyle “Cemal Gürsel cad. no:61 Cebeci- Ankara” adresine göndereceklerdir.

Tespit edilen ödeme süreleri ve yeni borç tutarı kurumumuz internet adresinden duyurulacak olup, ayrıca dilekçelerde belirtilen adreslere tebligat yapılacaktır.”

Dilekçe Örneği ise şöyle;

 

T.C. YÜKSEK ÖĞRENİM KREDİ VE YURTLAR KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE

 

ANKARA

 

Kurumunuzdan öğrenim ve katkı kredisi alan borçlularla ilgili olarak, 18.05.2006 tarihinde yürürlüğe giren 5505 sayılı Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu kanununda değişiklik yapılması hakkında kanunun 1 inci maddesi’nde belirtilen ilgili hüküm uyarınca, öğrenim ve katkı kredisi borçlarımın ertelenmesi talebimi, saygılarımla bilgilerinize arz ederim.

22/11/2007

Ad Soyad

Ad : …

Soyad : …

Öğretim Kurumu : …

T.C. Kimlik No : …

Kredi No : …

Kredi Türü : Öğrenim Kredisi ve Katkı Kredisi

Baba Adı : …

Adres : …

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie