24 Ekim 2009 Cumartesi

Ücretsiz Site Açmak,Ücretsiz Site Yapmak,Site Nasıl Açılır.

Yeni ve kaliteli bir makale ile sizlerle birlikteyim.İşte sizler için bedava sitelerin hepsini tanıtacağım.Bedava site tanıtımını bir arada yapmak istedim.Hem ben yorulmam , hemde siz bir başlık altında daha rahat bakabilesiniz istedim.İşte aşağıda uzun uzun açıklayacağım.

Blogspot.com=Googlenin bedava verdiği bir site yapımıdır.Benim için en iyi bedava site budur.Hiç kendi kafasına göre reklam koymaz,kendi kafasına göre kapanmaz.En sağlam ve en iyi yerdir.İndexlenince sağlam yerlerde kalır. www.blogspot.com adresinden üye olabilirsiniz.

Blogcu.com=Nokta.COM firmasının olan bu blogcu.com bedava site uygulaması çok güzeldir.Hangi yönden güzeldir peki.Blogspot.com gibi çok geç indexlemez.Blogcuyu açıp bir site ile tanıtım yaparsanız 10 dakika içinde indexlenir siteniz.Eğer sitenize bakım yaparmasanız güncel ve özgün yazarsanız googlede değeride çok iyi olur.Evet bir kötü yanı var,ara sıra reklamlar koyuyorlar işte oda olmasa çok güzel olur.Son 2 haftadır yok inşallah hiçte olmaz.Teşekkürler blogcu.com. Üye olmak için www.blogcu.com

Tr.gg=Hiç kullanmadım ama ilk acemi olarak bu siteyle başlayan arkadaşlarımın sayısı çoktur.Evet fazla bilgi olmadığı için size yanlış bilgi vermek istemem.Üye olmak için tr.gg.com Adresine gidebilirsiniz.

Benden bu kadar daha sonra belki güzel bulduğum bedava siteleri yazarım.Bedava site sahipleri yorum olarak yazarsanız,sizlerinde sitelerini ekleyebilirim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie