24 Ekim 2009 Cumartesi

Mustafa Katırcıoğlu

Merhaba ben Mustafa KATIRCIOĞLU , Kilis'te yaşıyorum.Şimdi yaşımı filanda söylersem izdivaç programına katılmış , gibi olurum.Yaşı filan geçelim zaten önemli birşey değil.Kötü bir giriş oldu ama neyse devam edeyim.

İlkokulda sürekli karnem 5 olmasına rağmen lise hayatım o kadar iyi değildi.Hala devam eden lise hayatımda alttan iki dersim var ve bu sene kalmaktan son anda kurtuldum.Sanki okulu çok seviyormuşum gibi hemen okulu anlattım.Neyse bu okul mevzusunuda kapatalım.

Ben işte kendi halimde biriyim okuldan eve , evden okula öyle.Kendi halimde mutlu olmaya çalışan biriyim.

Neleri Severim,Neleri Sevmem ?

Sigara,kola ve bilgisayar vazgeçilmezimdir.

Kızları sevmem , hiçte ilgilenmem.

Arkadaşlarımı severim.

Motosiklet kullanmayı severim.

Sitelerime konu açmayı severim.

Artist , kendini beğenmiş insanları heç sevmem.

Daha çok arabesk ,damar dinlemeyi severim.

Okuldan kaçmayı çok severim.

Elektriklerin kesilmesini severim,ailemle muhabbet etme fırsatım olur.

Bira - fıstık ikilisine bayılırım.

Haber sitelerinde gezinmeyi severim.

Tatile gitmeyi sevmem.(bilgisayarımdan ayrıldığım için :p )


Yine kafam durdu.Aklıma geldikçe eklerim , şimdilik bu kadar.


Kolpa,Artist ve Yılışık insanlardan hiç haz etmem.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie