24 Ekim 2009 Cumartesi

Aydilge Yollara Düşsem Şarkı Sözü

Aydilge Yollara Düşsem Şarkı Sözü

Yok sakinlik gök dingindi
Ben huzurlu ve mutluydum
Sorma aslında öfkem burnumda
Yollara düşsem şehri terketsem
Bağları çözsem hiç düşünmeden

Ay düşmüştü gök küsmüştü
Ben susmuştum ve bıkmıştım
Sorma aslında sonra bir anda
Yollara düşsem şehri terketsem
Bağları çözsem hiç düşünmeden
Derdimi satsam mutluluk alsam
Bir rahat olsam hiç yorulmasam

Bi deste resmedebilsem güneşten renklerle
Yüzünden hüznümü silsem yarım gülüşlerle
Yollara düşsem şehri terketsem
Bağları çözsem hiç düşünmeden
Derdimi satsam mutluluk alsam
Bir rahat olsam hiç yorulmasam

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie