21 Ekim 2009 Çarşamba

Yorucu Bir Gün Daha Geçti Gitti..

Sabah uyandığımda öyle bir uykum vardi ki anlatamam çünkü saat 1'e geliyordu yattığımda saat 6 gibi uyandım staj'a gitmek için ama aklımdanda geçiriyorum keşke staj olmasada yatsam uyusam. Ama malesef ki gitmek zorundaydım iş yerine. Neyse sabah namazını kıldım üstümü giyindim metrobüs'ün yolunu tuttum ve Perpa Elektrikçiler İş Merkezi'ne gittim usta başı beni ordan alıp Davutpaşa Turkcell'e gidip fiber optik kablo çekip sonlandırmasını yapacaktık.

Metrobüse nasıl gittiğimi bilmiyorum öyle bir uykum vardı ki yarı uykulu uykulu bindim metrobüse :) Neyse geldim Perpa'ya biraz yürüdükten sonra İş Merkezine girdim işte 1 saat falan sonra usta başı geldi malzemeleri yükledik Davutpaşa Turkcell'e gittik. Sonra projeye baktık neler yapacağımıza ve işe koyulduk. Usta başı bilmediğim şeyleri öğretiyor bana işte. Sonra bir telefon geldi patron aradı beni ofise bekliyormuş. Ben Davutpaşadan çıktım Ataşehir'in yolunu tuttum. 1-1.30 saat içerisinde Ataşehir'e vardım ofise girdim işte Patron hazırmısın Kartal Turkcell'e gidiyoruz dedi hazırım dedim ve yola çıktık.

Kartal Turkcell'e gittik işte öyle kalan malzemeleri saydık bide keşif yaptık işimiz erken bitti. Normalde saat 6´da paydos yapıyoruz ama bizim işimiz erken bittiği için saat 5´te paydos ettik. Neyse patron arabası ile beni evime en yakın yere bıraktı Allah razı olsun. Neyse eve geldim öyle öğle namazını ve ikindi namazının kazasını kıldım sonra akşam ve yatsı namazlarını kıldım sırasıyla.

Sonra msn girdim öyle sitelerimi kontrol ettim gelişme falan varmı diye. Bir sitem 14k hit almıştı ama adsense çok az vermişti dedim bi temayı değiştiriyim. Temayı değiştirdim anladım ki sitenin zoru temadan kaynaklanıyormuş 10 saatte kazandığım parayı 1 saat içerisinde kazandım adsensede :) Bu birazda olsa yüzümde ufak bir tebessüm oluşturdu.

Ortağım olan KATIRCI ile konuşurken aramızda biraz ufakta olsa tartışma gerçekleşti. Arkadaş hayatında saat 9´da yatmamıştır tuttu bugün ben çok yorgunum yatıyorum iyi geceler dedi. Ben gene triplere bağladım tabi neyse imam bildiğini okudu gene çıktı gitti. Canı sağolsun ne diyim bi uyku içinde kalbini kırmaya değmez dedim hadi git sen yat iyi geceler dedim çıktı gitti.

Bende öyle boş boş bilgisayar ekranına bakarken canım sıkıldı müzik açtım dedim siteme bugün ne yaptığımı anlatayım başladım yazmaya vallahi anlatacak o kadar çok şey varki ben size en kısa haliyle anlattım.. :) Birdaha ki günlerde yaptığım işlerimi anlatmak dileğiyle sağlıcakla kalın kendinize iyi davranın. Görüşmek üzere Allah'a emanet olun.

Emircan DEMİR ~

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie