21 Ekim 2009 Çarşamba

Badoo.Com Üyeliği Nasil Silinir ?

Geçen gün msn'de bir arkadaşım sormuştu badoo.com üyeliği nasıl siliniyor biliyormusun diye bende hayır bilmiyorum ama bir göz gezdireyim siteye dedim neyse biraz uğraşımlarımdan sonra buldum üyeliğin nasıl silindiğini. Siteme konu olarakta açıyımda internette arayan arkadaşların işine yarar diye düşündüm. Aşşağıda maddeler halinde anlattım sizlere sevgili okuyucularım.

  • Öncelikle badoo ya girip üyeliğimize giriş yapıyoruz.
  • Sonra açılan sayfada sağ üste köşedeki ayarlar bağlantısına tıklıyoruz.
  • Karşımıza gelen pencerede sol taraftaki en altta Profili sil seçeneğine tıklayarak devam ediyoruz
  • Sonra ilk boşluğa şifremizi yazıyoruz.. Sonra badoo üyeliğimizi neden sildiğimiz için bi sebep yazip onaylama tuşuna basıyoruz ve artık badoo üyeliğimiz silinmiş oluyor.
Umarım işinize yarayacak bir konuya değinmişimdir. Sağlıcakla kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie