21 Ekim 2009 Çarşamba

FlashGet İndir, FlashGet Download, FlashGet Yükle

Flashget  programı , dosya indirmek için en ideal dosya indirme programıdır.Flashget dosya indirme programı ile normal bir dosya indirme süresinin 2 kattı  hatta 3 kattı hızlı  ve güvenli bir şekilde indirebilirsiniz .
   Flashget 2004 yılında hizmette girmiştir.Birazda yararlarından bahsedelim:) Flashget ile bir dosyayı indirirken yarım kaldığıysa , kaldığı  yerden indirebiliyor.Otuz üzeri dil seçeneği bulunmaktadır.Aynı andan birden fazla dosya indirebiliyorsunuz.
   Zamanlama işlemi ile bir dosyayı indirme saattini bellirleyebilirsiniz.Flashget arayüzün kendi zevkinize göre değiştirebilirsiniz.Arama çubuğu ile aradığınız programı kolay bir şekilde bulabilirsiniz.Dosya indirme Hızını Manuel bir şekilde ayarlayabilirsiniz v.s bir sürü özelliği var.
   Flashget programı kullanış bakımdan çok basit ve güvenli dosya indirme programıdır yani benim en çok kullandığım programlardan biridir.
    Eskiden bir dosyayı indirirken dosya bir şekilde hatta verir veya elektirikler kesilirdi ve çok sinirlenirdim hatta Bilgisayarı parçalıcak duruma gelirdim ama Flashget sayesinde hem ben sinirlenmekten kurtuldum hemde Bilgisayarım parçalanma korkusu ortadan kalktı, biraz reklam oldu ama neyse :)
  FlashGet Programını İnDirmek İçin Tıklayın

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie