26 Ekim 2009 Pazartesi

Google Analytics Kodunu Almak - Google Analytics Kodunu Kaybettim Tekrar nasıl alınır?

Google Analytics kodunu benim gibi kaybedenleriniz oluyordur {#emotions_dlg.cheesy}

Kodu almak biraz karışık Google direk aha kod burda deyip vermiyor Siritiyor

Kodu nasıl geri alabileceğinizi anlatayım..

ilk olarak Google Analytics Hesabınıza giriş yaptıkdan sonra..

Resimdeki gibi sitenizi yanında bulunan Düzenle'ye tıklayınız.!


Daha sonra Açılan Sayfadan aşağıdaki Resimde görüldüğü gibi ( işaretli ) Veri Alınıyor 'un yanında bulunan Durumu kontrol et! e tıklayınız.. Artık Analytics Kodunuzu görmeniz gerek Gülümsüyor


Sonuç olarak alttaki resimde olduğu gibi kod alanını görmeniz lazım.. burdaki kodu sitenizin en altındaki < / body > kodunu hemen üstüne yapıştırıyorsunuz :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederim yarım saattir arıyorum bulamıyorum. Sağ olasın

okey oyna on 11 Şubat 2012 01:02 dedi ki...

hocam eskı versiyonda bu iş basitti ama yeni versiyon karma karşık eskiye geçtimde yaptım :D
teşekkürler.

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie