29 Ekim 2009 Perşembe

4yüz İyi Düşün Taşın Şarkı Sözü

Geçen gün bir arkadaşın sitesinde gezinirken 4yğz'ün İyi Düşün Taşın adlı şarkısına rast geldim. Şarkıyı dinledim ama sözlerini bilmediğim için hiç birşey anlamadım. Hemen Google amcaya girdim 4yüz İyi Düşün Taşın Şarkı Sözü diye arattım ve şarkıyı birde şarkı sözü ile dinledim bu sefer anladım şarkıyı ve sözlerin ne demek istediğini. Şarkı sözleri biraz anlamlı geldi bende blogumda paylaşayım dedim. İşte 4yüz İyi Düşün Taşın Şarkı Sözü ;

4yüz İyi Düşün Taşın Şarkı Sözü

Faydası yoktur gözlerdeki yaşın
Gitmeden evvel iyi düşün taşın
Mutluluğu bulacağım diyorsun ama
Ne zaman.!

Bak yine mutsuz senin her bakışın
Gel beni dinle benim yavru kuşum
Unutulsan bile aşklar unutulmaz hiç
Anılar.

Bütün yollar kapalı
Hiç ışık yok uzaklarda
Neden terk etmek istersin
Neden durmuyor zaman.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie