18 Ekim 2009 Pazar

29 Ekim 2009 Perşembe Okullar Tatil mi,29 Ekimde Okullar Tatil Olacak mı ?

http://www.yenimakale.com/haber_resim/29_Ekim_Ataturk.jpg

Evet Bu soruyu benim gibi merak eden çok öğrenci arkadaş vardır.Bende araştırdım ve 29 ekim 2009 perşembe cumhuriyet bayramı günü tatiliz.Peki 30 ekim 2009 cuma günü tatil olacak mıyız,derseniz Cumhuriyet Bayramı'nın hemen ardından domuz gribine karşı dezenfekte çalışması yapılmak üzere 30 Ekim 2009 Cuma günü kentteki okulların tatil edildiğini bildirdi.
Ben bu tatili gaziantepte geçireceğim.Tüm arkadaşlara hayırlı tatiller diliyorum.Seviyorum milli eğitimi ya :D her zaman böyle tatiller vermesi dileğiyle.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie