12 Kasım 2009 Perşembe

K.maraş Zeytinli Ilıcası Resimleri,Kahramanmaraş Ilıca Hakkında Bilgi



Şimdi ne diye anlatayım bilmiyorum.Kahramanmaraş Zeytinli ılıcası anlatılmakla bitmez.Ben 3 senedir gidiyorum.İnşallah bu cumartesi de gideğim.Maraş ılıcasında çok güzel vakit geçiriliyor.Sessiz sakin tam kafa dinlecek biryer maraş ılacası.Sizlere tavsiye gitmeniz.Hem sıcak su 40 Derece oluyor.Çoğu şeye faydalı.

Evet konuyu bitirmiştim.Ama sonrada aklıma kalacak pansiyon telefonunu vermek geldi.Evet arkadaşımın pansiyonu olan inci pansiyonun telefon numarasını veriyorum.

İnci pansiyon
Tüm odalar kalöriferlidir.
Buzdolabı - Televizyon - Banyolu ve Amerikan Mutfaklıdır.
GSM : 0.544 332 89 20 telefonda ulaşabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie