9 Kasım 2009 Pazartesi

Kapan - Hush Online Film İzle - DVD Kalitesi İzle - Türkçe Dublaj İzle




Geçmişte çok fazla korku-gerilim filmi izlemiştim. Çoğunda benzer sahneler görürdüm filmlerde hatta zaman zaman “ya ben bu filmi izledim mi yoksa daha önce” dediğim bile olmuştur. Herşeye rağmen,belki sıfır beklenti ile izlediğim içindir bilmiyorum ama ben filmden keyif aldım .Öncelikle gerilim dozu bence iyi ayarlanmış ana karakterimiz Zakes‘in film boyunca başına gelmeyen kalmıyor hatta bir ara vazgeçmek üzereydi herşeyden. Dediğim gibi ben bu filmi değil tabi ama benzerlerini çok fazla izledim. Yine de kesinlikle izlemeye değer bir film. Tür açısından izlemeye değer bir film tabi,yoksa kalitesini veya orijinalliğini asla tartışmıyorum.
Puanı: 7.2/10 - Rahatsizadamlar BLOG Online Film İzle
Yapım: 2008 ABD, İngiltere
Tür: Gerilim, Korku, Polisiye
Yönetmen: Mark Tonderai
Süre: 1 saat 31 dakika
Gösterim (Türkiye) Tarihi: 10 Temmuz 2009














İlgili Aramalar : İndir Bedava - Program İndir Bedava - Rahatsizadamlar Blog Teknoloji Blogu - Blogger Eklentileri -Teknoloji Blogu - İnternet - Yazilimlar - Blog - Online Film İzle - Rahatsizadamlar - Erotik Film İzle - Program indir - tek link oyun indir - Sinema - Counter-Strike Cfg İndir - sXe 8.0 hack - sXe 8.1 Hack - sXe 8.2 Hack - sXe 8.3 Hack -sXe 8.4 hack - sXe sürümsüz Hack - Online Film İzle - Online Film Seyret - Film İzle - Kapan - Hush Online Film İzle - DVD Kalitesi İzle - Türkçe Dublaj İzle - Kapan - Hush filmi izle Online Film İzle - Full İzle - Kapan - Hush Fİlmini seyret - Kapan - Hush Filmini izle - Kapan - Hush Bedava izle - Kapan - Hush İndirmeden izle - Kapan - Hush DİVX Kalitesi izle - Kapan - Hush DVD Kalitesi izle - Kapan - Hush Donmadan Online Film İzle blogspot - Kapan - Hush ONline Film İzle Rahatsizadamlar Blog - Kapan - Hush Tek Link izle - Kapan - Hush Tek Link İndir

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie