25 Ekim 2009 Pazar

Var Mısın Yok Musun 500 Mİlyar Kim Kazandı.

http://images.habervitrini.com/haber_resim/ulkuhan_varmisin.jpg

İşte üst tarafa resimdeki kişi yani ülkühan kutusuna giderek 500 milyar aldı.Bugun reklamlarda görmüştüm.Her gün yani günlük olarak kutular tek tek 500 milyar olacaktı,yani 10 kutu 500 milyar :d Ben diyordum ki.23 kutu 500 milyar , tek kutu mavi olsun bunlar yine alamaz diyordum ama sonunda aldılar.ARtık show tv ne yapacağını şaşırdı tüm kutulara dolduruyor mavileri :S Valla ne para varmış televizyon işinde bende hayret ediyorum xDNeyse Ülkühan'a hayırlı uğurlu olsun,ne diyeyim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie