28 Ekim 2009 Çarşamba

Petek Dinçöz Solan Çiçekler Şarkı Sözü

Geçen gün bir arkadaşın sitesinde gezinirken Petek Dinçöz'ün Solan Çiçekler adlı şarkısına rast geldim. Şarkıyı dinledim ama sözlerini bilmediğim için hiç birşey anlamadım. Hemen Google amcaya girdim Petek Dinçöz Solan Çiçekler Şarkı Sözü diye arattım ve şarkıyı birde şarkı sözü ile dinledim bu sefer anladım şarkıyı ve sözlerin ne demek istediğini. Şarkı sözleri biraz anlamlı geldi bende blogumda paylaşayım dedim. İşte Petek Dinçöz Solan Çiçekler Şarkı Sözü ;

Petek Dinçöz Solan Çiçekler Şarkı Sözü

Uzun Zamandır İlk Defa
Kötü Bir Rüya Gördüm
Sinirliydik Kavga Ettik
Sonunda Ayrıldık.

Rüya Olduğunu Bile Bile
Kendime Gelemez Oldum
Bir An Dünü Hatırladım
Dün Her Günden Daha Çok Mutluyduk.

Solan Çiçekler Gibi Susuz Kaldım
O Kadar Çok Korktum Ki Ayrıldık Sandım
Kendime İsyan Ettim Rüya Olsa Bile
Seni Ağlattım Diye Seni Çok Üzdüm Diye.

Düşün Ki Rüyalarımda Bile
Hiç Kıyamıyorum Sana
Kaybederim Korkusuyla Dalıyorum Uykuya
Sevmek Diye Ben Buna Derim
Sevdim Mi Böyle Severim.

Anlıyor Musun Ha Sevgilim?
Hem Acısıyla Hem De Tatlısıyla
Solan Çiçekler Gibi Susuz Kaldım
O Kadar Çok Korktum Ki Ayrıldık Sandım
Kendime İsyan Ettim Rüya Olsa Bile
Seni Ağlattım Diye Seni Çok Üzdüm Diye

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie