1 Kasım 2009 Pazar

Recep İvedik 3 Geliyor !

Recep İvedik ilk bölümüyle milyonları sinema salonlarına doldurmayı başardı.! Ve bir serinin ayak sesleri bu büyük rekor seyirciyle duyulmaya başlandı.! Ardından Recep İvedik 2 'De sinema salonlarını doldurmayı başardı! Ve Sırada Serinin 3.cü Filmi yolda! 2010'da sinemalarda olması beklenen film'de bakalım bizleri neler bekliyor :)

Recep İvedik 3 Şubat 2010'da seyircilerinin karşısına çıkmayı planlıyor.



"Recep İvedik 3"ün çekimleri ekim 2009'un son haftası başlıyor. İstanbul'da film için özel çekim platolarının oluşturulan filim içinse yönetmenliği Şahan'ın kardeşi Togan Gökbakar üstlenecek. Filmde, Şahan Gökbakar'la birlikte rol alacak oyuncular için seçmeler devam ediyor ve henüz bunlar belli değil.

Şahan Recep ivedik II filminden sonra değerlendirmesinde bir üniversitede şunları seyircilerle paylaşmıştı. ”Recep İvedik filmini çekerken "ya tutmazsa" diye değil, "ya tutarsa" diye düşünüyordum. Filmi çekerken bu filmin bu kadar fazla gişe yapacağını ve Türk sinemasının rekorlar filmi olacağını öngörmedik. Yapımcımız da öngörmedi. Fakat çekimler bitti, elimizdeki ürünü gördük. ve sonra inanmaya başladık.”

Filim hakkındaki eleştiriler ile ilgili olarak ta Filimin keyifli kısmıyla ilgilendiğini dile getirerek, ”Geri kalan kısımlarını filmi çekerken de yazarken de çok düşündüm. Sonuçta ben de edepsiz, ahlaksız biri değilim. Benim de hayatımda ahlak kuralları var. Bence yapılan filmin içinde kullanılan kelimeler ve esprilerin çoğu hepimizin günlük hayatında rahatça yaptığı ve yapmaktan çekinmediği espriler. Bunun aksini de iddia eden olmadı. Edenleri de sosyal hayatlarında gördüm. (Ben hiç küfür etmem) diyen birine inanmıyorum” şeklinde bir savunma yapmıştı.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie