4 Kasım 2009 Çarşamba

Hep Seni Aradım-Wicker Park - Online Film İzle - Türkçe Dublaj İzle - DVD kalitesi izle


Oyuncular : Josh Hartnett , Rose Byrne , Matthew Lillard
Yönetmen : Paul McGuigan
Tür:Dram duygusal
Şikago’nun Wicker Park bölgesinde yaşayan Matthew birgün çalıştığı işyerinin penceresinden karşı kaldırımda en yakın arkadaşı Luke’a ait ayakkabı dükkânının vitrinine bakan bir kız görür. Artık Matthew onunla tanışmak için her yolu deneyecektir ancak bu ilişkinin bütün yaşamını etkileyeceğinden haberi yoktur. Matthew ve Lisa birbirlerine âşık olurlar ve kader ağlarını örmeye başlar. Bir gün Matthew eve geri döndüğünde Lisa’yı bulamaz. Yok olmuştur Lisa.
İki yıl geçer. Matthew hayatını yeniden düzenlemeye çalışır. Luke’un Matthew’a anlatacakları vardır. Bir kıza çılgınca âşık olmuştur.




İlgili Aramalar : İndir Bedava - Program İndir Bedava - Rahatsizadamlar Blog Teknoloji Blogu - Blogger Eklentileri -Teknoloji Blogu - İnternet - Yazilimlar - Blog - Online Film İzle - Rahatsizadamlar - Erotik Film İzle - Program indir - tek link oyun indir - Sinema - Counter-Strike Cfg İndir - sXe 8.0 hack - sXe 8.1 Hack - sXe 8.2 Hack - sXe 8.3 Hack -sXe 8.4 hack - sXe sürümsüz Hack - Online Film İzle - Online Film Seyret - Film İzle - Hep Seni Aradım-Wicker Park - Online Film İzle - Türkçe Dublaj İzle - DVD kalitesi izle - Hep Seni Aradım-Wicker Park Filmini izle - Hep Seni Aradım-Wicker Park TEK LİNK izle - Hep Seni Aradım-Wicker Park Full izle - Hep Seni Aradım-Wicker Park Filmini seyret - Hep Seni Aradım-Wicker Park Tikla izle

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie