28 Kasım 2009 Cumartesi

Banlieue 13 Ultimatum - Türkçe Dublaj İzle - Online Film seyret - DVD kalitesi İzle


 Yapım:2009 ~ Fransa
Tür:Aksiyon, Casusluk, Macera
Yönetmen:Patrick Alessandrin
Senaryo:Luc Besson, Bibi Naceri
Yapımcı:Luc Besson, Franck Lebreton, Andjelija Vlaisavljevic
Görüntü Yönetmeni:Jean-françois Hensgens, Manuel Teran
Müzik:Bastide Donny, Damien Roques, Da Octopuss
Filmin Websitesi:www.b13ultimatum-lefilm.com
Süre:1 saat 35 dk
Gösterim Tarihi: 18 Şubat 2009 (Fransa)
Konusu:Film, 2010 yılının Paris’inde geçiyor. Şehrin arka sokakları gittikçe karanlık ve daha tehlikeli hale gelmiştir. Hükümette, varoşların bulunduğu bu bölgelere duvarlar örmüştür. Çete kavgaları iyice kızışmıştır…

MERHABA LAR ARKADAŞLAR... Banliyo 13 Filminin 2.serisini sizlere sunuyoruz Türkiyede vizyona girmeyeceği söyleniyordu : ) ama türkçe dublaj i var BANLİYO 13 olarak izlenme rekorlari kirdi herkezin çok çok hoşuna giden bir film bende beğenerek izledim şahsen Şiddetle de izlemenizi tavsiye ederim izlenmesi gereken 100Filmden biri : ) hadi bakalim iyi seyirler Rahatsizadamlar BLOG




İlgili Aramalar : İndir Bedava - Program İndir Bedava - Rahatsizadamlar Blog Teknoloji Blogu - Blogger Eklentileri -Teknoloji Blogu - İnternet - Yazilimlar - Blog - Online Film İzle - Rahatsizadamlar - Erotik Film İzle - Program indir - tek link oyun indir - Sinema - Counter-Strike Cfg İndir - sXe 8.0 hack - sXe 8.1 Hack - sXe 8.2 Hack - sXe 8.3 Hack -sXe 8.4 hack - sXe sürümsüz Hack - Online Film İzle - Online Film Seyret - Film İzle - Banlieue 13 Ultimatum - Türkçe Dublaj İzle - Online Film seyret - DVD kalitesi İzle - Banlieue 13 Ultimatum DİVX İzle seyret - Banlieue 13 Ultimatum filmini izle - Banlieue 13 Ultimatum filmini seyret - Banlieue 13 Ultimatum bedava izle - Banlieue 13 Ultimatum tek link indir izle seyret - Banlieue 13 Ultimatum Türkçe dublaj izle - Banlieue 13 Ultimatum dublaj li film izle

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie