15 Ekim 2009 Perşembe

Sizi Seviyorum camrip indir yükle

forum resmi

Konusu

Mustafa Uğur Yağcıoğlu’nun yönettiği ve Emre Altuğ, Birce Akalay, Zeynep Beşerler ile Irmak Ünal’ın oynadığı Sizi Seviyorum, 18 Eylül 2009’da Medyavizyon Film dağıtımıyla Mia Yapım tarafından vizyona çıkarılıyor.

Çapkın bir adam olan Erkut, sevgilisi Eda tatildeyken onu bir başkası ile aldatmaktadır. Eda durumu öğrenince intikam almaya karar verir, hiçbirşey olmamış gibi eve döner. Erkut ertesi sabah keyifle kalkar ama yanında Eda olduğunu iddia eden başka bir kadın vardır. Erkut yeni Eda’yı tanımaya çalışırken ertesi gün bir başkası ile uyanır. Ve bir gün “Ben aynı kadını istiyorum” diye isyan eder.


Notlar

“Sizi Seviyorum” adlı komedi filminde rol gereği 10 ayrı kadını idare etmeye çalışan Emre Altuğ, bunun cennet değil cehennem gibi bir hayat anlamına geldiğini söyledi …

Filmde Birce Akalay, Zeynep Beşerler, Irmak Ünal, Durul Bazan, Selen Sevigen, Ecem Özkaya, Tamay Kılıç, Zeynep Aydemir, Ece Özdikici, Deniz Özde Sürmeli, Şebnem Ürüt ve Özgür Doğu ile birlikte kamera karşısına geçen Emre Altuğ, “Her gün başka bir kadınla uyanmak cennet değil cehennem gibi bir şeymiş. Hepsi benden teker teker intikamını alacak çünkü” dedi. Film 18 Eylül’de vizyona girecek.


SİZİ SEVİYORUM RESİMLERİ

Resim Resim Resim
Resim Resim Resim Resim
Resim Resim Resim Resim


SİZİ SEVİYORUM FRAGMANI



IMDB
» Sizi seviyorum (2009)

 
poster yok
Yönetmen: Mustafa Ugur Yagcioglu
Tür: Comedy,Romance
Ülke: Turkey
Dil: Turkish
Oyuncular (ilk 5): Zeynep Beserler, Irmak Ünal, Emre Altug, Birce Akalay, Kerem Kupaci

IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1489240/

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie