6 Ekim 2009 Salı

Sanalika:çevrimiçi arkadaşlık oyunu

Son günlerde herkezin favorisi internet üzerinden oynanabilir oyunlar (seafight, travian, bitefight vs.).Bunların arasına biri daha katıldı: Sanalika.Fakat bu diğerlerine göre biraz daha farklı.

Sanalika internetden hiçbir dosya yüklemeden çevrimiçi olarak (ayrıca oynadığınız kişiyi garfikelrle görebiliyorsunuz) oynanabiliyor.DAha çok gençlere hitap eden bu oyunu inceledim.Aslında ben bu projeyi çoğu kişiden önce öğrenmiştim.Daha sanalika.com açılmadan önce bu oyunu oynamıştım o zamanlar pek fazla kişi yoktu.Yani kısacası bu oyunu denedim.Grafikleri internetden oynanan bir oyun için oldukça iyi.Ayrıca oyunun amacı olan arkadaş edinmede çok kolaylaştırılmış.

Gerek mekanlar olsun gerek farklı giysiler ve tipler seçebilmek olsun çok güzel olmuş.Arkadaşlık edinmek isteöiyorsanız arkadaşlarınızla girip güzel vakitler geçirebilirsiniz.Oyunda Rock Bar, Cafe, Otel , Market ve birçok mekan var şuanda aklıma gelmeyen.Eğer sizde oynamak istiyorsanız adresi: sanalika.com

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie