16 Ekim 2009 Cuma

16 Ekim'de Neler Oldu ?

Bugun sabah okula gittim.Okula gittiğimde dün içmiştik onunla ilgili filan konuştuk işte.Daha sonra sınıfa daldık.İlk ders ingilizce idi.Biraz ders işledik ikinci ders öss hazırlığı için serbest bıraktı ders çalışmak için.Ama ders çalışan kim kimse çalışmıyor,full sohbet.Daha sonra analitik geometri dersi.Hoca beni çok sever xD.Soru yazdı tahtaya hocam dedim ben ben.Gel dedi katırcı kalktım.Dedi soruyu çözersen arkadaşların seni kantine götürcek ve ye iç.Sen çözersen tüm sınıfa çay :D Bende yaparım herhalde dedim.Başladım yapmaya.Ama nerde yapamadım.Sonra tabi çay may kimseye almadım.Allah yardım etsin bende para ne gezer :p.Daha sonra 5. derse girdik.Dersimizin adı e kontür.Karışık bir ders,neyse ders filan işledik oda bitti.Öglen arası yemek filan yedik.SOnra geri geldik okula.İlk ders biraz oturduk,ikinci ders hoca rapor aldı.Hasta olduğu için 2 dersimiz boş oldu.Dışarı bi çıktık kavga var izleyelim dedik :D.Daha sonra baktık 1 cocuga 5 kişi girecekler hemen araya girdik.Dedik bu böyle olmaz.Adam gibi biriniz çıkın teke tek kavga edin.Çocugun karşısına biri geçti ve orda dayak yedi.Sonra işte dağıttık herkes okula geri döndü.Biz biraz caddede filan gezdik.Sonra 2 ders daha gördükten sonra evdeyim.Şarkı dinliyorum :DBugunlük bu kadarda yeter.Okuyan herkese teşekkür ederim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie