1 Şubat 2009 Pazar

Aslı Gungor - Don Gel Yeter Sarki Sozu

[Aslı Güngör Ferhat Göçer]
Ne acı hüzün gelip gücüyle övünür
Bir hayat büyük yasa bir anda bürünür
Gitme kal desem dönüp kızardım kendime
Sensiz ilk güneş bilmez, birazdan görünür

[Aslı Güngör]
Bir an önce
O dönünce

[Ferhat Göçer]
Çözemedim bu ayrılık bize ne sağladı
Ne faydası vardı

[Aslı Güngör]
Benim sana lafım daha ne çok
İnan bana bir şartım yok

[Aslı Güngör Ferhat Göçer]
Dön gel yel yeter dön gel yeter
Daha beter olmadan gel
Döngel yel yeter dön gel yeter
Daha beter olmadan gel

[Ferhat Göçer]
Çözemedim bu ayrılık bize ne sağladı
Ne faydası vardı

[Aslı Güngör]
Benim sana lafım daha ne çok
İnan bana bir şartım yok

[Aslı Güngör Ferhat Göçer]
Dön gel yel yeter dön gel yeter
Daha beter olmadan gel
Döngel yel yeter dön gel yeter
Daha beter olmadan gel

0 yorum:

Yorum Gönder

 

About

,

Site Info

Not :Sitemizde yayınlan tüm yazılım oyun v.b. dosyaların hepsi denem sürümü veya demodur. sex filmleri

SemboLForum

adult2 cizgi film izlesitemap

Text

Net Eviniz Copyright © 2009 Community is Designed by Bie