Operating System: Windows 98/2000/ME/XP System: 1 GHz or equivalent RAM: 128 MB Hard Drive Space: 700 MB Other: DirectX 9 compatible sound and video cards
Oyun Hakkında
Namco oyunlarını bilirsiniz, şimdiye kadar gerek dövüş gerekse yarış olsun genelde kaliteli oyunlara imza atmışlardır. Türünün tartışmasız en iyi örneği olan MotoGP serisi de Namco ile artık özdeşleşmiş bir isim; serinin hazırlanan son oyunu olan MotoGP 3�te geçmişte olduğu gibi yine çok kaliteli bir şekilde pistlere döndü...
Hatırlayacağınız gibi ilk iki MotoGP oyunu lisanslı motorları, sürücüleri ve harika yarış atmosferiyle birlikte, bize çok gerçekçi sürüş deneyimleri sunuyordu. Seriye son eklenen MotoGP 3�ün eski oyunlara nazaran çok fazla bir yeniliği olmamasına rağmen MotoGP oyunlarına yeni bir soluk getirdiği de kesin. İkinci oyuna nazaran görsel anlamda çok fazla bir kalite farkı olmasada, oynanış ve diğer ufak ayrıntılar olarak oyunda bir takım yenilikler var.
Oyunda yine bildiğiniz tüm modlar mevcut. Her zaman ki gibi oyunda bir şampiyona modu var. Burada kendinize gerçekte bulunan turnuva takımlarından birini seçiyor ve diğer takımlarla kapışıyorsunuz. Single Race ve Time Trial�de öteki oyun modları; Time Trail�de tek başınıza yarışırken en iyi tur zamanınızı takip eden Ghost Pilot�ta sizinle birlikte oluyor...
Bu motosikletler gerçek birer canavar...
Oyunda bazıları size önceki oyunlardan tanıdık gelecek birbirinden iyi ve zorlu toplam 15 pist var. Bundan bir önceki oyunda 10 tane pist vardı. Bunun dışında 41 tane de motosiklet bekliyor sizi. Gerçekleriyle tamamen birebir tasarlanmış motorların yanında, oyunda gizli olan ve tek kelimeyle canavar olarak nitelendirilebilecek motorlara da yer verilmiş.
Oyunun kontrolleri eskiye göre geliştirilmiş durumda. Aslında MotoGP�nin önceki oyunlardan tek farkı da bu kontroller. Oyun oynanışı daha bir gerçekçi olmuş ve daha zorlaşmış, yani bu oyunda daha esnek bir kontrol imkanı sunuluyor. Şimdi biraz karışık oldu gibi ama aslında değil, oyunda kontrol etmeniz gereken artık daha fazla motor kısmı var; ön ve arka frenler, öne ve arkaya ağırlık verme gibi seçenekleriniz oluyor ve bunların hepsini analog olarak kontrol edebiliyorsunuz. Çok ince detaylarla hareket edebildiğiniz gibi eğer oyuna alışabilirseniz viteslerin de manuel olmasıyla süper yarışlar çıkartabiliyorsunuz. Tabi isteğe göre bazı şeyleri (vites gibi) otomatiğe de alabiliyorsunuz. Böylelikle üzerinizdeki yük biraz hafifliyor ama eğer manuel olursa, gerekli yerlerde daha yararlı hareketler yapabiliyorsunuz.
En düşük önerilen sistem _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ * OS: Windows XP, Windows Vista * CPU: Single-core 2.0 GHz or faster (2.2 GHz for Windows Vista) * CPU: Dual-core Any Intel or AMD * RAM: 512 MB (1 GB for Windows Vista) * Graphics: 128 MB video RAM, DirectX 9.0c-compatible (NVIDIA GeForce 4 MX, ATI Radeon 8500, 9200 not supported) * Sound: DirectX 9.0c compatible * Hard Drive: 2.5 GB or more available hard drive space * Disc Drive: DVD * Input: Keyboard and Mouse * Internet play: Cable/DSL or better * DirectX 9.0c ___ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Önerilen sistem _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ * OS: Windows XP, Windows Vista * CPU: 2.5 GHz or faster * RAM: 1024 MB (1.5 GB for Windows Vista) * Graphics: 256 MB video RAM, DirectX 9.0c-compatible * Sound: DirectX 9.0c compatible * Hard Drive: 2.5 GB or more available hard drive space * Disc Drive: DVD * Input: Keyboard and Mouse * Internet play: Cable/DSL or better * DirectX 9.0c
Oyun Hakkında
Üretici Firma: Massive Entertainment [Web Sitesi] Dağıtıcı Firma: Sierra [Web Sitesi] Platform: PC Oyun Türü: Strateji Çoklu Oyuncu Desteği: Var
“Yok böyle oyun, yiyesi geliyor adamın, kıymetini bil abi.” dedi Yiğit. Bu adamın bile bu düşüncelere sahip olması, oyun hakkında hemen araştırma yapmaya başlamam gerektiğinin sinyallerini veriyordu. E3’ün üzerinden çok uzun bir zaman geçmemişti; ama ben bu oyunu unutmuştum. Belki de fuarın arkasından cebelleştiğimiz birçok oyun arasında kaynamış, kaybolmuştu World in Conflict. Bu nedenle, neredeyse bir ay önce niyetlendiğim bu ön inceleme için geyik bölümünü (ki burası genelde giriş olarak anılır) kısa kesiyorum. Direkt olarak konuya dalmak istiyorum, sabırsızlanıyorum. Belki de acele ediyorum…
İlk olarak, oyunun tek kişilik bölümünde kendini daha çok hissettiren senaryoyu incelemek istiyorum. Konu klasik bir 1. Dünya Savaşı ya da garip makinelerin ve canlıların bulunduğu, mitolojik diye nitelendirilebilen çağların öyküsü değil. Yakın geçmişin devletlerinin var olduğu, etkileyici sayılabilecek bir konusu var oyunun. Olay Batı Almanya’da, 9 Kasım 1989’da geçiyor. Sovyetler inanılmaz zor bir durumun içerisinde ve yıkılmasına, dağılmasına kesin gözü ile bakılıyor. Fakat Sovyet Kuvvetleri, kimine göre küstahça, kimine göre aptalca, kimine göre ise cesurca Avrupa’nın içerisine ilerlemeye başlıyor. Bu sırada NATO’nun gözleri başka tarafa çevirmek için yürüttüğü plân işe yarıyor ve Amerika darbe alıyor. Biz, Sovyetlerin bir komutanıyız. Görevimiz, Amerika’nın şehirlerini, banliyölerini geri almak. Bunun için çağın en güçlü askeri birliklerini, makinelerini, inancını kullanıyoruz; ya da kullanmalıyız.
Meslektaşları içerisinde en çok satanlardan biri olan ve Cold War’un yazarı Larry Bond tarafından önümüze sunulan bu güzel senaryo sayesinde çok oyunculu takılmayan arkadaşlar için sürükleyici bir konu ile oyuna bağlanım da sağlanmış olmalı. Arkası gelecek olan oyunun artılarının ilki bu hâliyle. Soğuk Savaş, Berlin Duvarı, Larry Bond gibi sözcük grupları iyice harmanlanıyor ve World in Conflict doğuyor. Ya da insanoğlu bir kargaşanın, anlaşmazlığın, savaşın içinde buluyor kendini… “Felsefe yapma lan” diyorsanız geçelim; peki geçelim.
Oyuncuların bu oyuna bağlanmalarını sağlayacak en önemli etken grafikler… değil arkadaşlar. Çünkü günümüz şartlarında, ya da bir diğer deyişle zevklerinde, takım-tabanlı oyunlar, kesin sûretle çok oyunculu oynanır. Herkes için olmasa da bu birçok oyuncu için geçerli. Bazı internet sahipleri de ellerindeki nimeti bu şekilde değerlendiriyor. Hâl böyle olunca oyun yapımcıları da ne yapacaklarını şaşırıyorlar. Oyuncular için hazırlanan bu son pasta ise oldukça hoş. Hele ki sanal ortamdaki kapışmaların içerisine katiyen dalan arkadaşlar için… Başlığa uygun devam edelim; dediğim gibi, grafik bu tür sanal ortam müsabakalarında geri plânda kalır, önemsenmez. Mühim olan yenmektir, kalitenin bir önemi yoktur. Öyle ki, ‘Single Player’ bölümüne bakmadan oynayan kişiler de var. Bu tip durumlarda, dediğimiz gibi, oyunun atmosferi ön plâna çıkıyor. Hazır konusu açılmışken, oyunun E3’te oynanabilen demosundan biraz bahsetsek, oyunun genel yapısını biraz olsun aktarabilmiş oluruz diye düşünüyorum.
SAVAŞ EVE GELİYORMUŞ, KAÇIN!
Oyunun E3 demosunda 8 kişiden oluşan iki takımın savaşı var. ‘Savaş’ belki yanlış bir kelime oldu; ‘muharebe’ daha doğru. Sebebi ise, üs kavramının olmaması. Oyun sürekli hareket hâlinde ve sabit yerde durmak, oyun içinde yapılabilecek belki de en saçma hareket oluyor. Ayrıca takımlar da sınıflara ayrılmış durumda. Hava birliği, piyade, zırhlılar gibi sınıflar var. Ve herkes bir sınıfı yönetiyor. Bunun en büyük getirisi, ortak bir iş yapma mecburiyetinde kalmamızı sağlaması olmuş. Yani bir kişinin hatası, tüm takımı derinden etkiliyor ve kimse o hatayı yaparak rezil olmak istemiyor. Böylece ortaya tam anlamıyla bir muharebe çıkıyor.
Koordinasyonu anlattım ve “şöyle bir oyun kurgusu var…” diyerek söze başlıyorum. Hava birliğini aldığımızı varsayalım. En başta pek zorlanmıyoruz, özellikle piyadeler tam bir çerez. Ama ilerideki roketler ağır darbe almamıza sebep oluyor. Az önceki “takımı sırtlayan adam” yerini “takımı batırmak üzere olan adam”a bırakıyor. Bizim roketlerden aldığımız darbeye, bir de karşı hava birlikleri eklenince durum içinden çıkılmaz bir hâl alıyor. Bu noktada bizim zırhlılarımız devreye giriyor; böylece karşı birliklerin baskısından biraz olsun kurtulmuş oluyoruz. Yine de az önceki darbeden dolayı temkinli ilerliyoruz. Stratejik noktaları ele geçirmek için biraz daha hızlanıyoruz. Ama biz farkında olmadan oyun az önceki temposuna geri dönüyor ve nefes kesici bir şekilde ilerlerken Destek Birliği Puanı’nız ve Strateji Puanı’nız doluyor. DBP, yardımcı kuvvet için gerekli iken SP, oyun sizin aleyhinize bir sonuca doğru giderken “sürpriz” şeyler yapabilmenizi sağlıyor.
- Nükleer enerji mi?! Hadi canım.
Evet, gaza geldiniz mi bilmiyorum ama bu tarz bir oyun sistemini duyunca şaşırdığınızı, afalladığınızı, kendinizi kaybettiğinizi saklamayın lütfen. Her şeyi ile mükemmel bir strateji oyunun geldiğini duymak, başta strateji sevenler olmak üzere bütün oyun camiası için hayırlıdır. Oyunun grafiksel açıdan oldukça doyurucu olduğunu söyleyebilirim bu arada. Ses, oynanabilirlik gibi konularda ise kesin bilgiler yok. Ama sadece oyun içi görüntülere bakmak bile, insanın iştahının kabarmasına yetiyor.
┌──── In Their 20th Year Of Glory, FairLight Released ────┐ ┌┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ ┌┘ World In Conflict (c) Sierra ┌┘ └───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┘ : Supplied by: FAIRLIGHT : : Release Date: 09/19/2007 : │ Cracked by: FAIRLIGHT │ │ Game Type: RTS │ │ Packaged by: FAIRLIGHT │ │ Image Format: ISO │ ├──────────────-----──────────────────┤ ├────────────────────────────────────┤ │ DVDS: 1 │ │ Protection: Securom7 │ │ DVD1 archives: 87 x 50 MB │ │ DVD1: flt-wic.001 --> flt-wic.087 │ │ │ │ │ │ ────────────────────────────────────┘ └─────────────────────────────────── │ │ System Requirements: Intel Pentium 2.0 GHz, 512MB RAM, 128mb Graphics Card │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Game information: =================
West Germany, 1988. To avoid certain collapse, the Soviet army boldly advances into Europe. NATO responds only to be met on a second front -- a diversionary attack on the American homeland. You are a field commander, leading the era's most powerful military machines in the campaign to retake America's cities and suburbs.
World in Conflict is under development by the leading creative and technical minds at Massive Entertainment, creators of the innovative and award-winning Ground Control series.
Features
* Superpowered Warfare Unleash the arsenals of the great military superpowers in the gripping single-player story created by best-selling author and Cold War authority, Larry Bond. * MassTech Engine The latest version of Massive's proprietary engine allows for a full 360 range of camera control, allowing you to get right down into the midst of battle. * Demolish Everything Destroy every object in the game - crush cars, destroy buildings, burn forests! * Drop-in Multiplayer Join on-going games and immediately help your team take control of the map.
* Fast-paced Teamplay Master four different battlefield roles; Air, Armor, Infantry and Support, in the ultimate online teamplay experience.
* Super Weapons Unleash ground-shaking artillery barrages, napalm strikes, and awesome tactical nukes that turn the tide of battle.
Notes: ======
If you want to play online, buy the game to get key. LAN does not require key.
As other groups fade away, Fairlight tightens it's grip.
Just extract the archives and burn/mount with your favorite software. Install, copy our cracked content from DVD to game dir then play.
/Team FairLight
─────-──────────────────────────────────────────────────────────────────────- Greetings to our friends in groups such as: -------------------------------------------- KALISTO, ECHELON, MODE7, VENOM, TRIFORCE ┌┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ ┌┘ +-+ QUALITY, TRADITION AND PRIDE +-+ ┌┘ └───────────────────────────────────────────────
ÚÄÄÄÄ In Their 20th Year Of Glory, FairLight Released ÄÄÄÄ¿ ÚÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ÚÙ NHL 08 (c) EA Games ÚÙ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙÙ : Supplied by: FAIRLIGHT : : Release Date: 09/13/2007 : ³ Cracked by: FAIRLIGHT ³ ³ Game Type: NHL! ³ ³ Packaged by: FAIRLIGHT ³ ³ Image Format: ISO ³ ÃÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ-----ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ´ ÃÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ´ ³ DVDS: 1 ³ ³ Protection: Securom7 ³ ³ DVD1 archives: 50 x 50 MB ³ ³ DVD1: flt-nhl8.001 --> flt-nhl8.050³ ³ ³ ³ ³ ³ ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ³ ³ System Requirements: Intel Pentium 2.8 GHz, 512MB RAM, 128mb Graphics Card ³ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
Game information: =================
NHL 08 is turning heads once again with all new features that make it the ultimate hockey simulation! Here are a few of the features in NHL 08:
- Skill Stick Moments - Custom Play Creator - Develop AHL Players - Interactive Creation Zone - Goalie Mode
Notes: ======
We would like to point for the scene that SKIDROW is unable to crack any sort of game protections. Theyr Medieval.2.Total.War.Update.1.3-SKIDROW said Securom7 in the nfo but guess they were too busy taking some download exe, that they didn't notice that it was actually protected with SafeDisc4. "Still making fuckups like fucking fat chicken?"
In NHL its all about scoring, FLT scored 2000,2001,2002,2004,2008 Razor scored 2003 & 2007 - Thats 5-2 FLT
Just extract the archives and burn/mount with your favorite software. Install, when asked for serial enter: 1VS2-9V1Z-LOVE-GFLT-LOVE Copy our crack from DVD to game dir overwriting the old then play.
/Team FairLight
ÄÄÄÄÄ-ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ- Greetings to our friends in groups such as: -------------------------------------------- KALISTO, ECHELON, MODE7, VENOM, TRIFORCE ÚÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ÚÙ +-+ QUALITY, TRADITION AND PRIDE +-+ ÚÙ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
Tür:Aksiyon Yapımcı:Midway Dağıtımcı:Midway Platform:PC,PS3,Xbox 360 Çoklu Oyuncu:Var Yaş sınırı:16+
Yapım Unreal Engine 3 ile hazırlanıyor. Oyunun ilgi çekici özelliği ise John Woo'nun aksiyon koreografilerini yapacak olması. Ünlü yönetmenin de projede katkısı bulunacak, ayrıca oyuncu Chow Yun-Fat'yı ise Stranglehold'da müfettiş Tekila rolünde göreceğiz. Oyun içindeki etkileşimimiz oldukça fazla olacak, çatışmaya girdiğimiz mekan yerle bir olabilecek. Yapımda bitmek bilmeyen bir aksiyon yer alacak, genel olarak çatışma içinde olacağız.
Resmi olarak sistem gerenksinimleri için açıklama yapılmadı fakat aşağıdaki gibi olduğu düşünülüyor. Önerilen Sistem Gereksinimleri * Windows XP SP2, Windows Vista * Dual Core Processor * 2.0 GB RAM * 15.0 GB free hard disk space (Stranglehold requires 50GB of free hard disk space during the installation process but, once installed, the setup files can be removed or stored elsewhere. If installing to a secondary drive, your system's primary drive requires 20GB of free hard disk space during the installation process.) * NVIDIA GeForce 7800 or higher, ATI X1300 or higher * DirectX 9.0c compatible sound card * DirectX 9.0c (included) * Broadband Internet connection required for online play